Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 1 Jun 2014

Nak Habaq Mai~

Assalamualaikum semua!!!
Hehe..saje jer wat suspen kan??
xde larh sbnrye sje je nak habaq pasai cerpen yg akan dtg x lma lgi,,huhu..

ape ek tjuknye??
hah,,'CUBA TRY TEST UJI CINTA'
haha..mcm pelik je tjuknye,,haha
nak tau sdikit pasal cite ni sikit x,,hoho..boleh..

cite niy bermula apabila jejaka tampan#la sngat iaitu Fitri bertemu dgn Radziah seorang gadis gamble yg sikapnya tak ubah seperti seorang llaki ttapi keanak2kan..

Bab 1-pengenalan

pada hari pertma pgnalan di sebuah institut pngajian..di dalam sebuah kafe..

''eh,mintak maaf!alamak,sakit ke?cik?ok ke tak ni?"tnya fitri,'hui,cun jugak awek niy'
"hoi,buta ke apa?mata ko tercicir ke apa?sakit ko tau tak?"jerit radziah,'pergh,muka da hensem tapi buta.sia2 je'
"eh,tercicir mana ada.ada je mata saya kat sini.Hah,cak bah!"
"Woi,tak lawak,ok!Dah langgar org,pastu buat loyar buruk.Tak malu betul!"
"Alah,awak ni asyik nak marah2 je.Cuba try senyum."
"Eleh,tak kuasa aku nak senyum kat kau.Dahla cuba, try plak tu.Mana satu entah yang betul."
"Ok2.Cuba,try,test,uji senyum.Hehe.Tak adalah.Cuba senyum, baru comel."
"Emm.Puas!"Radziah segera mninggalkan Fitri disitu.

"Hai!Awak yang suka mengamuk tu kan?"
"Kalau ya,pun kenapa?Ada masalah?Ke nak cari gaduh lagi?"
"Tak adalah.Saya saja nak tanya nama awak siapa,ya?Nama saya Fitri Hakimi bin Faizal Iskandar.Awak?"
"Aku tak tanya pun nama kau siapa.Tapi tak apalah.Kesian kau.Nama aku NurFarah Radziah bt Farhan"
"Eh,samalah.Ada huruf F jadi saya boleh panggil awak Farah la ya?"
"Tak,jangan harap.Kau boleh panggil aku Radzi je,faham?Kau nak aku panggil kau Fitri ke Hakimi?"
"Oh,awak panggil saya Fitri je.Kenapa mesti Radzi?Bukan ke macam lelaki?"
"Eh,suka hatilah.Nama aku!"
"Ok.Apa-apa sajalah" -klau nak lagi kene tunggu-


eh x ckup lagi ke???haha..xpe2 tnggu je cerita akan dtg..hoho
apa akan trjdi pda hubungan antra diorang??
adakah kdtgn org ke-3 mnjdi punca kerenggangan hubungan mreka..
tunggu!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan